Wolfie je online, podporuje přírodu i zaměstnanost

Produkty řady Wolfie, která se návštěvníkům poprvé představily během Dnů lesních řemesel u Dolského mlýna, jsou veřejnosti nově k dispozici také prostřednictvím internetového obchodu. Objednáním funkčních suvenýrů s autorskou grafikou a logem Národního parku České Švýcarsko tak zájemci mohou sobě udělat radost, napomoci ochraně přírody v Národním parku České Švýcarsko a současně podpořit chod místního sociálního podniku.

Do internetového obchodu můžete vstoupit ZDE.

Produktovou řadu Wolfie vytvořila Správa Národního parku České Švýcarsko ve spolupráci se sociálním podnikem GetBizDone, s.r.o. z Děčína. Premiérová řada obsahuje trička a mikiny v rozličných variantách, keramický hrnek a lněnou tašku. Autorem grafiky vyjadřující návrat vlků do zdejší krajiny je grafik, ilustrátor a webdesignér Jiří Peřina.

Část výtěžku z prodeje předmětů produktové řady Wolfie i budoucích produktových řad využije Správa Národního parku České Švýcarsko na zlepšování podmínek pro ohrožené druhy zvířat i rostlin, další část využije sociální podnik GetBizDone, zaměstnávající také zdravotně znevýhodněné osoby či osoby pečující o jiné znevýhodněné.

Produkt Wolfie - mikina
Wolfie zájemcům přináší funkční suvenýry s autorskou grafikou a logem národního parku. Foto: Účastníci fotoworkshopu s P. J. Juračkou

 

Upozornění

Stupeň požárního nebezpečí - nízký

Platí běžná pravidla pro návštěvu národního parku, včetně zákazu nocování, rozdělávání ohňů, kouření a odpalování pyrotechniky. Více informací ZDE. 


PROSÍME NERUŠIT! HNÍZDÍME!
Začalo období hnízdění chráněných druhů ptáků.


Gabrielina stezka a Edmundova soutěska: Proč citlivý přístup k přírodě povede k návratu návštěvníků na požárem poškozené cíle nejrychleji:

Sledujte nás

Logo Meta - Facebook v modré variantě

Naši partneři

Inzerce

 

baner Požár v NPbanner s Pravčickou bránouřeka Labebaner ornitologického klubu